Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak to zrobić.
Anuluj
Szukaj
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Konspekty
Video
Dzieje się
Partnerzy
Program
Zgłoś się
Partnerzy 2021/2022
Archiwum
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Filtruj:
4-6 lat
6-10 lat
10-13 lat
13-16 lat
16-19 lat
Grupa wiekowa
45 minut
90 minut
135 minut
> 135 minut
Długość zajęć
język polski
nauczanie zintegrowane
plastyka / sztuka / wiedza o kulturze
przedmioty ścisłe
przyroda
muzyka
etyka / filozofia
godzina wychowawcza
koło teatralne
koło recytatorskie
przygotowanie wydarzenia szkolnego / klasowego
Rodzaj zajęć
sala lekcyjna
budynek szkoły
teren wokół szkoły
sala gimnastyczna / duża przestrzeń
korytarz szkolny
poza szkołą
Miejsca zajęć
Sortuj:
najnowsze
popularne
od A do Z
Wyczyść filtry
Konspekty w temacie: Sztuki plastyczne
Wiek 16-19 lat
Zabrać głos w sprawie – sztuka zaangażowana
Wiek 16-19 lat
Monika Maciewicz
Konflikt pokoleń zjawiskiem uniwersalnym? Adam Mickiewicz, "Oda do młodości"
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska
Aktywny widz - jak można odbierać dzieło sztuki? Partycypacja w sztuce
Wiek 13-16 lat
Malina Barcikowska
Wyjść poza ramy. Jak można odbierać dzieło sztuki?
Wiek 16-19 lat
Joanna Sarnecka
Być jak Ochocki. Bolesław Prus "Lalka"
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Od szklanych domów do współczesnych wizji urbanistycznych. Stefan Żeromski, "Przedwiośnie"
Wiek 16-19 lat
Weronika Idzikowska
Emocje są OK. Praca z emocjami i komiks
Wiek 10-13 lat
Dorota Ogrodzka
Duety pełne mocy. Bohaterowie komiksów
Wiek 10-13 lat
Dorota Kowalkowska
Obrazki z wycieczki. Przywołanie wspomnień z wycieczki klasowej w formie komiksu
Wiek 16-19 lat
Malina Barcikowska
Typowy nastolatek? Godzina wychowawcza
Wiek 13-16 lat
Anna Zalewska-Uberman
Od aforyzmu do komiksu: "Myśli nieuczesane" Stanisława Jerzego Leca
Wiek 10-13 lat
Justyna Czarnota, Katarzyna Piwońska
Co się wydarzyło w śpiulkolocie?
Wiek 16-19 lat
Weronika Łucyk
Tropem fortepianu Chopina
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Mickiewiczowskie historie z dreszczykiem, czyli groza w balladzie romantycznej
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Magia tworzenia – praca z wierszem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. "Biała magia"
Wiek 13-16 lat
Aleksandra Drzazga
Tworzymy szkolną wystawę z okazji Dnia Ziemi
Wiek 4-6 lat
Wiktoria Siedlecka-Dorosz
Emocje są! Odcinek 1: Pomieścić smutek i radość
Wiek 16-19 lat
Aleksandra Drzazga
Przedmioty jako świadkowie historii
Wiek 16-19 lat
Justyna Droń
Ambalaż. Podkast o Kantorze jako inspiracja do rozmowy o… opakowaniach
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Obrazy pandemii – przeszłość i teraźniejszość
Wiek 16-19 lat
Malina Barcikowska
Analiza mitu o Narcyzie
Wiek 6-10 lat
konsultacja: Justyna Kieruzalska, Justyna Sobczyk
Opowieści z czterech stron świata: Niemcy
Wiek 6-10 lat
konsultacja: Justyna Kieruzalska, Wiktoria Siedlecka-Dorosz
Opowieści z czterech stron świata: Chiny
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
Dobro i zło w popkulturze
Wiek 16-19 lat
Aleksandra Drzazga
Szukanie Antygony. Na podstawie "Antygony w Nowym Jorku" Janusza Głowackiego i "Antygony" Sofoklesa
Wiek 13-16 lat
Marta Knopik
"Balladyna" – konspekt lekcji jako narzędzie do analizy postaci
Wiek 10-13 lat
Nikolett Gábri
"Chłopcy z Placu Broni" - konspekt lekcji
«
1
2
3
4
5
»
×