Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak to zrobić.
Anuluj
Szukaj
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Konspekty
Video
Dzieje się
Partnerzy
Program
Zgłoś się
Partnerzy 2021/2022
Archiwum
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Filtruj:
4-6 lat
6-10 lat
10-13 lat
13-16 lat
16-19 lat
Grupa wiekowa
45 minut
90 minut
135 minut
> 135 minut
Długość zajęć
język polski
nauczanie zintegrowane
plastyka / sztuka / wiedza o kulturze
przedmioty ścisłe
przyroda
muzyka
etyka / filozofia
godzina wychowawcza
koło teatralne
koło recytatorskie
przygotowanie wydarzenia szkolnego / klasowego
Rodzaj zajęć
sala lekcyjna
budynek szkoły
teren wokół szkoły
sala gimnastyczna / duża przestrzeń
korytarz szkolny
poza szkołą
Miejsca zajęć
Sortuj:
najnowsze
popularne
od A do Z
Wyczyść filtry
Konspekty w temacie: Kanon lektur
Wiek 16-19 lat
Jak przekonać drugą stronę? Na podstawie "Makbeta" Williama Szekspira
Wiek 16-19 lat
Monika Maciewicz
Konflikt pokoleń zjawiskiem uniwersalnym? W nawiązaniu do "Ody do młodości"
Wiek 10-13 lat
Weronika Łucyk
Co łagodzi, co zaostrza? Czyli spór à la Paweł i Gaweł
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
"Ja nie mogę żyć w takim świecie!", czyli po co Arturowi z "Tanga" potrzebny jest konflikt?
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Widz w teatrze... Hamleta
Wiek 16-19 lat
Joanna Sarnecka
Być jak Ochocki
Wiek 16-19 lat
Karolina Oleksiejuk
Igraszki z władzą – przed spotkaniem z „Szewcami”
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Miasta przyszłości. Od szklanych domów Stefana Żeromskiego do współczesnych wizji urbanistycznych
Wiek 13-16 lat
Anna Zalewska-Uberman
Od aforyzmu do komiksu: „Myśli nieuczesane" Stanisława Jerzego Leca
Wiek 10-13 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Zmieniamy świat! – zajęcia na podstawie utworu ze zbioru Stanisława Lema "Bajki robotów"
Wiek 16-19 lat
Weronika Łucyk
Tropem fortepianu Chopina
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Mickiewiczowskie historie z dreszczykiem, czyli groza w balladzie romantycznej
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Magia tworzenia – praca z wierszem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Biała magia"
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Zakochany jest jak… trup? Na podstawie sonetu Jana Andrzeja Morsztyna
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Romeo i Julia – od przedmiotu do postaci
Wiek 6-10 lat
Agata Łukaszewicz
Zostań detektywem! Poznajemy detektywa Pozytywkę i jego metody
Wiek 16-19 lat
Agata Łukaszewicz
Miejsce – o przestrzeni w opowiadaniu Andrzeja Stasiuka
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Wiersz wolny – czyli jaki? Na przykładzie utworu Tadeusza Różewicza „Prawa i obowiązki"
Wiek 16-19 lat
Justyna Droń
Na ile sposobów można wypowiedzieć tekst? „Do krytyków" Juliana Tuwima
Wiek 10-13 lat
Nikolett Gábri
„O rybaku i rybce" – czytanie performatywne
Wiek 10-13 lat
Dorota Ogrodzka
Jaka mogłaby być szkoła, gdyby zaprojektowano ją razem z uczniami (na podstawie „Mikołajka")
Wiek 16-19 lat
Katarzyna Krajewska
Kim jest bohater „Kartoteki" Tadeusz Różewicza? Rozmowa o pokoleniach
Wiek 16-19 lat
Malina Barcikowska
Analiza mitu o Narcyzie
Wiek 16-19 lat
Magdalena Szpak
Od swatów do wesela – o zawieraniu małżeństwa w „Chłopach" Reymonta oraz spektaklu W. Kościelniaka
Wiek 13-16 lat
Weronika Łucyk
Obraz wojny w „Krzyżakach". Okiem autora, reżysera, czytelników
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Amanci i amantki w teatrze. Na podstawie „Ślubów panieńskich” A. Fredry w reżyserii Jana Englerta
Wiek 16-19 lat
Katarzyna Piwońska
Makbet, Banko i przepowiednia – analiza sceny
«
1
2
3
4
5
6
»
×