Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak to zrobić.
Anuluj
Szukaj
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Konspekty
Video
Dzieje się
Partnerzy
Program
Zgłoś się
Partnerzy 2021/2022
Archiwum
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Filtruj:
4-6 lat
6-10 lat
10-13 lat
13-16 lat
16-19 lat
Grupa wiekowa
45 minut
90 minut
135 minut
> 135 minut
Długość zajęć
język polski
nauczanie zintegrowane
plastyka / sztuka / wiedza o kulturze
przedmioty ścisłe
przyroda
muzyka
etyka / filozofia
godzina wychowawcza
koło teatralne
koło recytatorskie
przygotowanie wydarzenia szkolnego / klasowego
Rodzaj zajęć
sala lekcyjna
budynek szkoły
teren wokół szkoły
sala gimnastyczna / duża przestrzeń
korytarz szkolny
poza szkołą
Miejsca zajęć
Sortuj:
najnowsze
popularne
od A do Z
Wyczyść filtry
Konspekty w temacie: Praca z wierszem
Wiek 16-19 lat
Konflikt pokoleń zjawiskiem uniwersalnym? W nawiązaniu do "Ody do młodości"
Wiek 10-13 lat
Weronika Łucyk
Co łagodzi, co zaostrza? Czyli spór à la Paweł i Gaweł
Wiek 16-19 lat
Karolina Pluta
Rzeczy codzienne – godzina wychowawcza wokół wiersza „Westchnienie” Julii Hartwig
Wiek 16-19 lat
Weronika Łucyk
Tropem fortepianu Chopina
Wiek 10-13 lat
Malina Barcikowska
Jak rzecz? Analiza wiersza „Koncert życzeń" Tadeusza Różewicza
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Mickiewiczowskie historie z dreszczykiem, czyli groza w balladzie romantycznej
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Magia tworzenia – praca z wierszem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego pt. „Biała magia"
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Zakochany jest jak… trup? Na podstawie sonetu Jana Andrzeja Morsztyna
Wiek 16-19 lat
Malina Barcikowska
Od publicystyki do sztuki – tworzymy wiersze dadaistyczne
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Wiersz wolny – czyli jaki? Na przykładzie utworu Tadeusza Różewicza „Prawa i obowiązki"
Wiek 16-19 lat
Justyna Droń
Na ile sposobów można wypowiedzieć tekst? „Do krytyków" Juliana Tuwima
Wiek 10-13 lat
Nikolett Gábri
„O rybaku i rybce" – czytanie performatywne
Wiek 10-13 lat
Anna Zalewska-Uberman
Wyobraźnia jako wehikuł (Joanna Kulmowa „Marzenia" i „Krajdywan")
Wiek 13-16 lat
Marta Knopik
Co to znaczy być młodym? Na podstawie fraszki Jana Kochanowskiego „Na młodość"
Wiek 13-16 lat
Marta Knopik
Sennik współczesny (na podstawie fraszki Jana Kochanowskiego „Do snu")
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
Kim są ludożercy? („List do ludożerców" Tadeusza Różewicza)
Wiek 16-19 lat
Agata Pietrzyk-Sławińska
Tetmajer i Tatry (Na podstawie „Melodii mgieł nocnych")
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Jak chcemy mówić o miłości? Kreatywne pisanie („Miłość" Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej)
Wiek 13-16 lat
Justyna Czarnota
Poezja na jesień
Wiek 13-16 lat
Marta Knopik
Kochanowski – teatralny życiorys na podstawie fraszki „Do gór i lasów"
Wiek 10-13 lat
Marta Knopik
Dwa wiatry
Wiek 13-16 lat
Joanna Krukowska-Gulik
Współczesność w krzywym zwierciadle – o satyrze na przykładzie „Żony modnej"
Wiek 6-10 lat
Justyna Sobczyk
Zabawy między słowami i obrazami
Wiek 6-10 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Jak się komunikować? – praca z wierszem „Żuraw i czapla"
Wiek 10-13 lat
Agata Pietrzyk-Sławińska
Bajki o władzy
Wiek 6-10 lat
Dorota Lesiak
Zagrajmy! – zajęcia teatralno-plastyczne
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
W czasie deszczu...
«
1
2
»
×