Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak to zrobić.
Anuluj
Szukaj
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Konspekty
Video
Dzieje się
Partnerzy
Program
Zgłoś się
Partnerzy 2021/2022
Archiwum
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Filtruj:
4-6 lat
6-10 lat
10-13 lat
13-16 lat
16-19 lat
Grupa wiekowa
45 minut
90 minut
135 minut
> 135 minut
Długość zajęć
język polski
nauczanie zintegrowane
plastyka / sztuka / wiedza o kulturze
przedmioty ścisłe
przyroda
muzyka
etyka / filozofia
godzina wychowawcza
koło teatralne
koło recytatorskie
przygotowanie wydarzenia szkolnego / klasowego
Rodzaj zajęć
sala lekcyjna
budynek szkoły
teren wokół szkoły
sala gimnastyczna / duża przestrzeń
korytarz szkolny
poza szkołą
Miejsca zajęć
Sortuj:
najnowsze
popularne
od A do Z
Wyczyść filtry
Konspekty w temacie: Tworzenie własnych tekstów
Wiek 16-19 lat
Konflikt pokoleń zjawiskiem uniwersalnym? W nawiązaniu do "Ody do młodości"
Wiek 6-10 lat
Justyna Czarnota, Katarzyna Piwońska
Co tu się stało!?
Wiek 16-19 lat
Aleksandra Drzazga
Przedmioty jako świadkowie historii
Wiek 16-19 lat
Malina Barcikowska
Od publicystyki do sztuki – tworzymy wiersze dadaistyczne
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Lekcje ze stoicyzmu. Jak zachować spokój w XXI wieku?
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
„Hamlet". Gdzie są kobiety w tej historii?
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Kim jesteś, gdy ktoś patrzy? Na podstawie powieści „Rok 1984" George'a Orwella
Wiek 10-13 lat
Anna Zalewska-Uberman
Świat to zagadka, czyli na tropie powieści detektywistycznej („Szatan z siódmej klasy")
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
Kim są ludożercy? („List do ludożerców" Tadeusza Różewicza)
Wiek 13-16 lat
Dorota Lesiak
Historia pewnej wyspy – warsztaty opowiadania
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Jak chcemy mówić o miłości? Kreatywne pisanie („Miłość" Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej)
Wiek 13-16 lat
Justyna Czarnota
Poezja na jesień
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
Nastolatek, czyli kto? O relacjach nastolatków z dorosłymi
Wiek 4-6 lat
Anna Zalewska-Uberman
Zoom na bohatera
Wiek 16-19 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Kobiety wbrew stereotypom – na podstawie reportaży prasowych
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Podróże z Kapuścińskim – analiza strategii reporterskich („Podróże z Herodotem”)
Wiek 13-16 lat
Weronika Łucyk
Sposób na nauczyciela. Na podstawie wspomnień Melchiora Wańkowicza
Wiek 13-16 lat
Justyna Sobczyk
Online-offline. Dziennik nastolatka
Wiek 13-16 lat
Joanna Krukowska-Gulik
Współczesność w krzywym zwierciadle – o satyrze na przykładzie „Żony modnej"
Wiek 16-19 lat
Katarzyna Piwońska
Śmieszy czy smuci? O „Moralności Pani Dulskiej"
Wiek 6-10 lat
Monika Lićwinko
Czytanie obrazów, czyli dokąd sięga wyobraźnia podczas „Spaceru z psem”?
Wiek 6-10 lat
Anna Zalewska-Uberman
Dlaczego… mucha? Ćwiczenia z myślenia dla najmłodszych
Wiek 10-13 lat
Agata Pietrzyk-Sławińska
Bajki o władzy
Wiek 6-10 lat
Aleksandra Drzazga
„Kto z was chciałby rozweselić pechowego nosorożca?" – o szukaniu wyjątkowości
Wiek 6-10 lat
Agnieszka Szymańska
Zostań opowiadaczem z dziećmi z Bullerbyn!
Wiek 13-16 lat
Weronika Łucyk
Innym okiem – przestrzeń oglądana z różnych perspektyw
Wiek 16-19 lat
Agnieszka Zientarska
Jak opowiedzieć historię?
«
1
2
3
»
×