Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak to zrobić.
Anuluj
Szukaj
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Konspekty
Video
Dzieje się
Partnerzy
Program
Zgłoś się
Partnerzy 2021/2022
Archiwum
O nas
O Teatrotece szkolnej
Nasz zespół
Warsztaty
Kontakt
Filtruj:
4-6 lat
6-10 lat
10-13 lat
13-16 lat
16-19 lat
Grupa wiekowa
45 minut
90 minut
135 minut
> 135 minut
Długość zajęć
język polski
nauczanie zintegrowane
plastyka / sztuka / wiedza o kulturze
przedmioty ścisłe
przyroda
muzyka
etyka / filozofia
godzina wychowawcza
koło teatralne
koło recytatorskie
przygotowanie wydarzenia szkolnego / klasowego
Rodzaj zajęć
sala lekcyjna
budynek szkoły
teren wokół szkoły
sala gimnastyczna / duża przestrzeń
korytarz szkolny
poza szkołą
Miejsca zajęć
Sortuj:
najnowsze
popularne
od A do Z
Wyczyść filtry
Konspekty w temacie: Analiza fragmentu tekstu
Wiek 16-19 lat
Jak przekonać drugą stronę? Na podstawie "Makbeta" Williama Szekspira
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Widz w teatrze... Hamleta
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Miasta przyszłości. Od szklanych domów Stefana Żeromskiego do współczesnych wizji urbanistycznych
Wiek 10-13 lat
Monika Mioduszewska-Olszewska
Zmieniamy świat! – zajęcia na podstawie utworu ze zbioru Stanisława Lema "Bajki robotów"
Wiek 6-10 lat
Agata Łukaszewicz
Zostań detektywem! Poznajemy detektywa Pozytywkę i jego metody
Wiek 10-13 lat
Dorota Ogrodzka
Jaka mogłaby być szkoła, gdyby zaprojektowano ją razem z uczniami (na podstawie „Mikołajka")
Wiek 16-19 lat
Magdalena Szpak
Od swatów do wesela – o zawieraniu małżeństwa w „Chłopach" Reymonta oraz spektaklu W. Kościelniaka
Wiek 13-16 lat
Weronika Łucyk
Obraz wojny w „Krzyżakach". Okiem autora, reżysera, czytelników
Wiek 16-19 lat
Katarzyna Piwońska
Makbet, Banko i przepowiednia – analiza sceny
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Obraz społeczeństwa polskiego w „Salonie warszawskim” („Dziady" cz. III)
Wiek 16-19 lat
Nikolett Gábri
Antygona i Ismena – dwie różne prawdy
Wiek 10-13 lat
Weronika Łucyk
Ciało Alicji – na tropie metamorfoz (na podstawie „Alicji w Krainie Czarów")
Wiek 13-16 lat
Marta Knopik
Szukamy współczesnego Papkina
Wiek 6-10 lat
Anna Zalewska-Uberman
Dlaczego… mucha? Ćwiczenia z myślenia dla najmłodszych
Wiek 6-10 lat
Aleksandra Drzazga
„Kto z was chciałby rozweselić pechowego nosorożca?" – o szukaniu wyjątkowości
Wiek 10-13 lat
Aleksandra Drzazga
Historia nie do uwierzenia? („Lew, czarownica i stara szafa” C.S. Lewisa)
Wiek 6-10 lat
Agnieszka Szymańska
Zostań opowiadaczem z dziećmi z Bullerbyn!
Wiek 16-19 lat
Anna Zalewska-Uberman
Kordian – bohater w podróży
Wiek 16-19 lat
Weronika Łucyk
Miłość na cztery serca. Wokół „Ślubów panieńskich" Aleksandra Fredry
Wiek 13-16 lat
Weronika Łucyk
Powiedzmy inaczej, czyli o znaczeniach w recytacji
Wiek 10-13 lat
Mateusz Nowak
Recytować to mówić innym o sobie
Wiek 16-19 lat
Kamila Paradowska
Król Edyp
Wiek 13-16 lat
Agata Łukaszewicz
Praca z tekstem przypowieści biblijnej na lekcji
Wiek 13-16 lat
Kamila Paradowska
Męczennicy i buntownicy. Jak się rodzą konflikty?
Wiek 13-16 lat
Kamila Paradowska
Kevin sam w domu, czyli Rodzina
Wiek 16-19 lat
Marta Paszta
Jaki sens ma słowo KONIEC? – refleksja na temat Apokalipsy świętego Jana
Wiek 16-19 lat
Weronika Łucyk
Dorosły obywatel? – rozmowy wokół „Przedwiośnia” Stefana Żeromskiego
×