Nasza strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Dzięki nim, indywidualnie dostosowujemy stronę do Twoich potrzeb. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dowiedz się o polityce prywatności.
Materiały po webinarium Lektury szkolne z teatralnym wsparciem
Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją po Webinarium Teatroteki Szkolnej "Lektury szkolne z teatralnym wsparciem". Jeśli chcecie w ciekawy sposób prowadzić lekcje wokół tekstów z kanonu lektur, zapoznajcie się z webinarium i materiałami na ten temat. Na naszej stronie znajdziecie mnóstwo inspiracji!
Jeśli szukacie sposobów na zainteresowanie młodzieży szkolnej pracą z tekstami lektur, to mamy coś dla Was. Tutaj znajdziecie nagranie naszego webinarium "Lektury szkolne z teatralnym wsparciem", podczas którego podpowiadamy, jak wykorzystać scenariusze Teatroteki Szkolnej do pracy z lekturami na lekcjach języka polskiego. Udostępniamy również materiały z webinarium, czyli prezentację, listę lektur z przypisanymi scenariuszami z portalu.
Co zrobić, aby zainteresować uczniów tekstami dawnymi i pomóc odczytać literaturę współczesną? Jak urozmaicić lekcje z prozy, poezji i dramatu zapisanych w wymaganiach maturalnych i podstawie programowej? Jak skorzystać z pomysłów zawartych w scenariuszach na portalu www.teatrotekaszkolna.pl, które nie opierają się na jednej konkretnej lekturze? Wszystko po to, aby poprzez emocje i przeżycia nasi uczniowie polubili dzieła, z którymi spotykają się na lekcjach i potrafili o nich pisać i mówić, nie tylko podczas egzaminów.
Prowadząca: Katarzyna Kanowska – polonistka i pedagożka teatru. Absolwentka studiów podyplomowych Pedagogika Teatru realizowanych we współpracy Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Teatralnego). Członkini Stowarzyszenia Małopolska Manufaktura Sztuki, w którym prowadzi warsztaty teatralne. Członkini Rady Programowej Fundacji „Zawsze warto”, w której od lat prowadzi projekty edukacyjne, m.in. Herbaciarnię Naukową. Liderka Teatroteki Szkolnej, nauczycielka w szkole muzycznej, koordynatorka programów i projektów edukacyjnych. Współautorka podręcznika przygotowującego do matury z języka polskiego.