„Czytanie przez działanie" to webinarium, podczas którego podzielimy się doświadczeniem omawiania lektur szkolnych metodami pedagogiki teatru.
Jak sprawić, aby nawet nudne teksty wywoływały przyjemne skojarzenia?
Jak poradzić sobie z zapamiętaniem tak dużej liczby lektur?
Spróbujemy przyjrzeć się tematowi z dwóch perspektyw – nauczycielskiej i uczniowskiej.
Szczegóły: link do wydarzenia na profilu FB Teatroteki Szkolnej
Prowadząca:
Katarzyna Kanowska – polonistka i pedagożka teatru. Absolwentka studiów podyplomowych Pedagogika Teatru realizowanych we współpracy Uniwersytetu Warszawskiego i Instytutu Teatralnego). Członkini Stowarzyszenia Małopolska Manufaktura Sztuki, w którym prowadzi warsztaty teatralne. Członkini Rady Programowej Fundacji „Zawsze warto”, w której od lat prowadzi projekty edukacyjne, m.in. Herbaciarnię Naukową. Liderka Teatroteki Szkolnej, nauczycielka w szkole muzycznej, koordynatorka programów i projektów edukacyjnych.
Gościnie:
Natalia Barbara Firek - z wykształcenia muzyk, aktorka i wokalistka, dodatkowo pasjonuje się kulturą hiszpańską oraz edukacją przedszkolaków i młodzieży wczesnoszkolnej.