Znamy już pedagożki i pedagogów teatru, którzy wezmą udział w programie Partnerzy Teatroteki Szkolnej. Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Poniżej przedstawiamy listę zakwalifikowanych osób.
Do udziału w drugiej edycji zapraszamy następujące osoby:
Małgorzata Gabriela Dziurzyńska – Teatr Lalka w Warszawie
Agata Kędzia – Teatr Zagłębia w Sosnowcu
Patrycja Kita – Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie
Marta Małgorzata Kwapisz – Olsztyński Teatr Lalek
Juliusz Lichwa – Teatr Polski we Wrocławiu
Weronika Łucyk – Teatr Wybrzeże
Monika Mioduszewska-Olszewska – Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku
Agnieszka Misiewicz – Teatr Polski w Poznaniu
Magdalena Musiał – Teatr im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie
Martyna Paliś – Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie
Beata Pielesiak – Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
Agata Pietruszewska – Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku
Magdalena Szuster – Teatr Muzyczny w Łodzi
Ze wszystkimi uczestnikami skontaktujemy się mailowo. Cieszymy się na współpracę w sezonie 2019/20.
Teatroteka Szkolna zaprasza nauczycieli języka polskiego w szkołach podstawowych IV-VIII i w szkłoach ponadpostawowych na warsztaty Teatr na ekranie – jak pracować z uczniami wokół spektaklu oglądanego online?
Warsztaty adresowane są do nauczycieli, którzy chcą wykorzystywać...
Chcemy Wam przedstawić "Migane Bajko-dźwięki" – projekt zrealizowany przez Fundację Ogrody Muzyczne w odpowiedzi na zamknięcie instytucji kultury. Fundacja opracowuje filmy, dzięki którym odbiorcy mogą się spotkać z kulturą różnych regionów świata – ich...
Teatr Polski we Wrocławiu bierze udział w programie Partnerzy Teatroteki Szkolnej. Juliusz Lichwa - pedagog teatru z tej instytucji - dzieli się z Wami podsumowaniem z działań edukacyjnych w minionym roku i planami na przyszłość.
Teatr "Ateneum" w Katowicach rozpoczyna nabór projektów, które zostaną zaprezentowane na konferencji pn. „Teatr w szkole, szkoła w teatrze”. W dniach 11-12.12.2020 Teatr zorganizuje ją wspólnie z Regionalnym Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli „WOM” w...